• Facebook
  • Twitter
  • YouTube
  • Instagram
  • pw_czs
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube
  • Instagram
  • pw_czs

70. letnico delovanja medobčinskega društva slepih in slabovidnih Nova Gorica bodo v društvu obeležili s prvim mednarodnim turnirjem Briškola z dobrim namenom in s ciljem povezovanja. Ker gre za igro, ki je značilna za območje od Benetek, Krasa, Trsta in vse do Istre, so v Društvu k sodelovanju povabili zamejska in istrska društva slepih in slabovidnih, ki bodo vzporedno na turnirju igrali s posebnimi tipnimi kartami:

 

Družinsko podjetništvo ni enostavno, saj je vpetost cele družine in prilagajanje družinskih praznovanj glede na urnik dela na posestvu, včasih naporno. Kaj torej drži skupaj družino Vesne in Aleša Kristančiča iz svetovno znane vinske kleti Movia?

 

Vesna dodaja:

 

Nizka prisotnost žvepla in odlično vino nista edini prednosti, ki ju ima vino Movia. Njihove degustacije pogosto spremlja pravi šov. Na vprašanje, ali je v ozadju kakšna posebna marketinška strategija, Aleš odgovarja:

 

Posestvo Movia obstaja od leta 1700 in obsega 22 hektarjev, od tega polovico na italijanski strani Brd (Collio). Movia ni samo oznaka vin in posestva, ki leži na mejnem območju Slovenije in Italije, temveč je način življenja v vsej njegovi veličastnosti, čistosti narave in iskrenosti avtorja.

Z gostoma smo poklepetali o vinu, poslu, izzivih družinskega podjetništva in o uporabi novih, inovativnih prijemov v tradicionalni panogi. Na dogodku so se nam pridružili tudi dijakih iz Biotehniške šole Šolskega centra Nova Gorica, ki so gostoma zastavili 2 vprašanji. Če vas zanima, kaj so vprašali, prisluhnite posnetku oddaje tukaj.

MDPM za Goriško tudi to poletje poziva starše, da prijavijo svoje otroke na zdravstveno letovanje, saj so še prosta mesta za tiste, ki izpolnjujejo pogoje. Predsednica Iva Devetak je dejala, da imajo vsako leto na voljo več sredstev, kot jih uspejo porabiti.


Željko Živković iz Mirna je v šovu izubil 35,2 kg in pravi, da bo še naprej vztrajal. "... čez eno leto bom pokazal kaj sem naredil iz sebe."






Ta konec tedna bo v Brdih potekal osrednji dogodek Praznika češenj. Predstavila nam ga je Tina Novak Samec, ki nas je seveda razveselila tudi s češnjami.





V petek, 8. junija 2018 bosta minili natanko dve leti odkar so v duhu medsebojnega povezovanja ter spoštovanja drugačnosti in različnosti v Kulturnem domu Nova Gorica v sodelovanju z Zavodom AREA57/15 in Kulturnim domom Gorica v stavbi Železniške postaje v Novi Gorici odprli čezmejno Kulturno-informacijsko stično točko – KiT. Poslanstvo točke je nudenje kulturnih in turističnih informacij, ki se nanašajo na Novo Gorico in sosednjo Gorico ter celotno Slovenijo in regijo Furlanijo-Julijsko krajino. Zaradi velikega povpraševanja so junija lani odprli tudi trgovinico s spominki, v kateri lahko domačini in turisti najdejo izbrane unikatne ter umetno-obrtne izdelke lokalnih ustvarjalcev in obrtnikov, med njimi priznanih goriških likovnih ustvarjalcev in idrijsko čipko. Danes predstavljajo prvo skupno dvojezično razglednico obeh Goric.


V začetku julija se bo za Valentino in Erika zaključil 120 dnevni fit izziv. Preverili smo kako napredujeta in kaj ju v teh zadnjih dneh še čaka.





S Tomijem Ilijašem, direktorjem in ustanoviteljem podjetja Arctur, smo se v Korakih do uspeha pogovarjali, kako spodbujati kreativnost pri zaposlenih. Kreativnost je pomembna, ne da se jo izmeriti, ima pa jo vsak dober zaposleni. Kako jo spodbujati v podjetju?

Arctur je visokotehnološko podjetje, ki nenehno strmi k inovativnim in uporabniku prijaznim IT rešitvam za podjetja, državo, javne ustanove, raziskovalne ustanove in nevladne organizacije. Podjetje, ki bilo ustanovljeno leta 1992, danes zaposluje 30 ljudi, od katerih, 80 odstotkov z univerzitetno izobrazbo. Skupaj zaposleni tvorijo ekipo z neprecenljivimi znanji in izkušnjami na področju ICT R&D, programiranja, ICT svetovanja, dizajna in 3D animacije. Glavno gonilo uspešnega poslovanja podjetja so kreativnost, zastavljanje vedno novih ciljev in njihovo doseganje, inovativnost in navdušenost nad delom in dejavnostjo, ki se v podjetju opravlja. Slogan podjetja se glasi, Kjer kreativnost sreča izkušnje, katerega podjetje pri poslovanju in iskanju rešitev nenehno zasleduje.

Celotno oddajo lahko poslušate v zvočnem arhivu.

Stran 55 od 85

Studio

  • E-pošta: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

    V ŽIVO: 05 330 28 28

    SMS: 041 760 300

Program

Oglaševanje

  • Marketing

    05/3302833

    E-pošta: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Kontakt

Kromberk, Industrijska cesta 5
Nova Gorica, 5000
+386 5 330 28 33